tisdag 29 oktober 2013

Alla dem där idiotiska mardrömmarna! :(

Hallå! Det är äntligen höstlov och jag har varit med Lalle från i söndags till i dag! Det har varit fett nice där va! Vi spelade lol snackade skit osv... Det är därför jag inte bloggade då.

Men det hände en sjukt hemsk sak. Jag fick världens mardröm om Antero! Det började med att jag mamma, Alice, Cassie, och Antero åkte bil till havet och när vi var där så var vågorna så höga att man inte kunde gå nära. Men vi satte oss och fikade. Helt plötsligt så var havet en ishockeyrink och det var massa spelare i min ålder där och jag satt i ett typ omklädnings rum och när jag gick ut från det så hamnade jag på isen och trillade och försökte ta mig till där man går ut från isen och när jag öppnar den typ dörren så sträcker sig mamma efter mig  och drar upp mig. När vi stängt den typ dörren så hamnar vi på stranden och börjar gå mot bilen när vi ska åka därifrån så märker jag att inte Antero är med så jag frågar mamma var han var då skriker hon åt mig att vara tyst medans Cassie sitter i framsätet och viskar till sig själv om och om igen, Det var mitt fel.. Jag skulle inte lämnat honom.. Jag borde haft bättre koll.. Det var jätte hämst och det första jag gör när jag vaknar är att jag smsar Cassie och frågar hur Antero mår och som tur var så mådde han bra.

Varför meej?? Hatar mardrömmar!!!

Men aja ha det bra heejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar