lördag 9 november 2013

Otursdag.... torsdag och fredag bra....

Hej torsdags sög. Världens otursdag. Ska rada upp några exempel som hänt

Torsdag:
  1. Vaknade försent och fick 5 min på mig att fixa mig.
  2. Skola.
  3. Glömde min dator.
  4. Vi hade teknik och skulle jobba hela lektionen med den.
  5. Missade bussen.
  6. Ös regnade.
  7. Var tvungen att gå in till stan i regnet.
  8. Min telefon var urladdad så kunde inte ringa min mamma.
  9. Jag stannar massa från klassen och frågar om jag får låna deras telefoner. Ingen har pengar frutom en idiot tjej i klassen som  åker en bit och skriker till mig att hon hade pengar på sin telefon. IDIOT! Hoppas hon läser min blogg så hon fattar hur kåkad hon är.
  10. Trampar i världens vattenpöl.
  11. Bränner mina muffins.

Fredag: 

En bra dag!!

Jag glömmer ingenting!
Jag har nästan alla rätt på Spanskan!
Vi bakar jätte goda frallor på hemkunskapen!
Och nu ska jag berätta världens roligaste sak som hände! Den bevisar definitivt min tro på karma!
Man får alltid ta med sig det som blir över på hemkunskapen i en påse osså knöt jag min påse vi mitt bord så sa typ alla man ska inte knyta den!! Jag ba haha jodå! Så säger min lärare man ska inte knyta påsen för dem blir mjuka då! Och alla vi mitt bord börjar typ skratta och så åt nej med mig frutom hon som jag skrev om på onsdagen som säger jätte gnälligt "vad var det jag saa" och jag typ  dont give a shit och säger din mamma (för att Alice är as jobbig och säger så typ hela tiden hemma) samtidigt som jag skrattar och pratar med mina kompisar och hon skriker till mig att om du ska säga sånna saker så kan du faktiskt gå här ifrån! Och går till sitt kök. Alla vid bordet ba typ vad sa du till henne och så berättade vad som hände och jag väntade mig att alla skulle typ börja gnälla på mig men det gjorde dem inte utan dem baraa skrattade! Jag tror nu dock att jag har spridit en massa rykten (hehe) Men det äär inte meningen. Det bevisar iallafall min tro på karma!

Puss o kram ses på stan!
<3<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar