söndag 16 juni 2013

"Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder....."

Hej på er/dig! Jag mår bra! Bara det att det är fullkomligt KASST VÄDER I DAG OCH I GÅR!!! >:( Och inte nog med det så skulle jag cykla till min morbror Illka som bor en liten bit härifrån. När jag cyklade så hade det klarnat upp lite gran iaf. Jag kommer fram och är hoss honom i ca 20 min sen åker jag för det var rätt tråkigt. Cyklar ca 5 m och gissa vad som hännder!?!?! JO!! DET BÖRJAR REGNA! Och min första tanke var:
 -Okej.. Jag har ju faktikst ett paraflax med mig.
Så jag fäller upp det och klarar hålla det i ca 5 m till för när jag börjar cykla igen så har det börjat blåsa.. I MOTVIND!!! Nu blir jag sur... OCH ÄVEN NÄR JAG HAR FÄLLT NER PARAFLAXET SÅ GÅR VINDEN MOT MIG. Så allt som allt tar det mig en HALVTIMME att cykla hem när det skulle tagit 10 MINUTER! Jag vill då tillägga att jag cyklade i shorts.

Men nog om det.. Idag har jag och mamma fixat klart mitt rum! Jippie! Nu är det bara såååå fint där! Har hägt där hela dagen... :)

Men nu ska jag spela pottermore hoppas jag iaf! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar