torsdag 13 juni 2013

SkOlAvSlUtNiNg! OcH fÖrHoPpNiNgSvIs SiStA SORRYT!

Hallåja och förlåt för att jag inte skriver så ofta eller rättare sagt (ALDRIG SKRIVER!) Men nu ska det bli ändring på det!!! FRÅN OCH MED NU SÅ ska JAG SKRIVA VARJE DAG! 

Vad jag gör? 
-Skriver samtidigt som jag plockar bort gult och fult nagellack från naglarna för att sen måla dem gula igen! HEH... (Dem hade blivigt förstöda då) Men iallafall...... Jag vill varna avundsjuka människor att det ni läser kommer du bli minst liiite avundsjuk på.
 
Vad jag har gjort?
-Aaa, det fattar ni/du kanske på min rubrik. Jag har precis slutat skolan för terminen!! Så grymt kul att börja i sexan nu!!!! :D Vi börjar först och främst med att jag (och såklart alla min klasskompisar) få en dator och ett skåp dock längst ner men det får duga! Sen ska vi börja med betyg och prov!!!! :D Det kommer bli ett jätte bra år! hoppas jag iaf! Jag och min kompis har slagit vad om vem sån får bäst betyg så det blir kul! 

Vad ska jag göra i sommar?
-Jo, först och främst ska jag göra allt det där man brukar göra tex : bada,sola,vara med kompisar och så vidare...... Men sen,DÅ ska jag på kollo!!! Det kommer bli as nice! Det kommer vara i två veckor och man får inte ha någon elektrisk apparat (vilket mamma tyckte var det bästa) så jag kommer inte kunna blogga då.  Men jag säger till när det är. I slutet av kollot så åker vi till liseberg! PLUS ATT FAMILJEN OCKSÅ SKA TILL LISEBERG!!!!! SÅ 22222 LISEBERG PÅ 111111 SOMMAR!!! Tjoho säger jag, Smilla Fredhage inte Alice Fredhage som det står. Men jag ska be henne änndra det.... ! 


PUSSOCHKRAMSESSPÅSTAN!  ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar