lördag 17 augusti 2013

Lalle & GG på "övernattning" med och hos mig

Heje! Gissa när jag vaknade i morse!? KL ÅTTA! Och gick upp o passade en liten Antero! Pluss att jag inte somnade förens vid tre! För att ngn (inga namn nämnda) hrmhrm lal hrm le... Väckte mig kl 2 på natten och ville prata i ca en timme! Det hela resulterade till att Lalle och GG är hoss mig idag och ska sova över! :D

När jag då vaknade kl åtta så var jag jääätte trött!! Men blev dock väldigt glad när jag vaknade av av att lilla Anti skriker i trappan: FILLLASS FIIIILLASS KOMMA NER NUU FIIIIIIIIILLAAAS!!!

Men iaf vi har spelat lite kort och nu sitter alla vid en varsin data och väntar på att min mamma ska komma med chips och läsk xD

Men kommer mera ngn annan dag! Puss & kram ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar