onsdag 21 augusti 2013

Två sjuukt crazy dagar xD

Hallå! ;) I dag så har vi fått våra datorer från skolan! Yeey! ;) As bra för då kan jag skriva mkt oftare! Men först och främst ska jag berätta om min sjuka dag igår xD 

Det började som en helt vanlig skoldag och ju längre dagen gick så fick jag allt mer huvudverk. Vi skulle ha våran första idrotts lektion och vi skulle kasta frisbee inte så kul tyckte jag för jag hade ju jätte ont i mitt huvud då. Men jag får stå ut med hela lektionen iaf. Så när den är slut så skulle jag och en kompis följa varandra in till stan för hon skulle hänga med några kompisar och jag skulle köpa ett hänglås till mitt skåp. Så vi gick en liten bit (från sunnerbohallen till nätverket) osså hade vi köpt en varsin chokladmjölk så ringer hennes tellefon och hon svarar det är hennes kommpis som hon ska träffa och undrar vart hon är, så dem kommer fram till att dem ska mötas på halva vägen. Dem fortsätter prata och hon stannar för att lägga ner alla sina grejer så tappar all sin choklad på sina byxor och på sina skor så jag börjar gap skratta då hon säger att det faktiskt inte är kul! Sen när dem har lagt på så säger hon att hon tvunget måste byta sina byxor vilket resulterar till att hon byter om i en buske. XD Sen när hon nästan fått på sina kort byxor när det är bara tio grader på sig cyklar det förbi massa folk och jag får agera mänsklig sköld. 

Sen idag så har det varit en as bra dag! Fast den började lite dåligt med att jag brände mig på te kokaren. Men det gör inte ont längre! Iallafall så fick vi ju, som jag skrev våra datorer i dag men jag var jätte kul när jag låtsades vara ett plåster xD Så gick jag runt till alla o sa "Hej jag är ett plåster vill du ha en kram!? Är du skadad? Jag är leopard mönstrad! På en jätte rolig dialekt! xD Min kompis oliver la ut ett klipp på instagram:  oliversolberg 

Tack och adjö för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar