fredag 16 augusti 2013

Snart skolstart!

Hej på er! Den här veckan har det varigt ljungby dagarna yeeey! Och jag har köpt en kepa eller mamma har köpt en ny kepa... till mig! :D Och om jag nu ska beskriva den så är den blå och svart osså YMCMB är märket. Alltså med en kort uppfattning så är den As nice! Taaack mamma! ;) Min systerson Antero har varit här i dag och tydligen så heter jag Fillas nu för tiden hahaha! (Han kan inte säga s heh)

Jag är sjuuukt taggad för skolan nu efter ett långt sommarlov! Längtar till skåp,prov och sist men VÄRKLIGEN inte minst till att vi ska få våra datorer! :D Ska  bli jäääte kul. Jag har börjat skriva listor och köpt grejor! Men vet ni vad jag har saknat mest?? :( Mina vänner... Några av dem har jag ju pratat med osså och endel har jag träffat men inte alla.. :'(


Men aja nu kommer jag ju snart träffa dem! Bara 2 dar kvar! :D


HAHAHAJDÅ! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar